Best Romantic Moment

SEA :: LOUNGE

Go down

Best Romantic Moment

Post  thetrashcan on Sun Nov 30, 2008 1:36 am

random topic..post a romantic moment on audi or real life

Added by me: also post ideas of say something you would want your gf/bf to do for u as a romantic gesture
Yeah sorry about that-scratches the back of my head and laughs nervously-i sorta got carried away xD
-Credit to SEA~HaruFox and me SEA~Metax
avatar
thetrashcan

Posts : 76
Join date : 2008-11-28

View user profile

Back to top Go down

Re: Best Romantic Moment

Post  Curry on Sun Nov 30, 2008 2:12 pm

lol~I WANT THEM 2 BUY ME FIRE CRACKERS LIKE I SAW A GUY DID YESTERDAY FOR HIS WIFE AND HIM'S ANNIVERSARY D:<
avatar
Curry

Posts : 52
Join date : 2008-11-28
Age : 24
Location : La La Land~

View user profile http://www.ur-rly-stupid-if-u-actually-click-this-link.net

Back to top Go down

Re: Best Romantic Moment

Post  Kawasae on Sun Nov 30, 2008 4:44 pm

Ummmm lets see, I suppose most romantic one I seen that didn't involve me. Was when two random strangers hooked up in a very dramatic way. And if I had a couple I would want them to write a poem or something.
avatar
Kawasae

Posts : 61
Join date : 2008-11-28
Age : 24
Location : Behind joo :3

View user profile

Back to top Go down

Re: Best Romantic Moment

Post  thetrashcan on Sun Nov 30, 2008 5:29 pm

a hot sexy outfit on my girl and a night of cuddles and sex o.o xD king king
lol!

_________________
Curry: OMG LOOKIE~~BUTTONS -points- :3

D: gah! to..many..buttons..cant..think..right D:
Curry: teeheehee i know right? x3 ♥️
avatar
thetrashcan

Posts : 76
Join date : 2008-11-28

View user profile

Back to top Go down

Re: Best Romantic Moment

Post  Curry on Sun Nov 30, 2008 6:37 pm

>_> ...no comment on that

_________________

Poopie:from SEA to shining SEA~~
Typage~~
avatar
Curry

Posts : 52
Join date : 2008-11-28
Age : 24
Location : La La Land~

View user profile http://www.ur-rly-stupid-if-u-actually-click-this-link.net

Back to top Go down

Re: Best Romantic Moment

Post  Kawasae on Mon Dec 01, 2008 2:11 pm

] o.o I would also love it just laying under the stars and like talking about our dreams for the future on a summer night.
avatar
Kawasae

Posts : 61
Join date : 2008-11-28
Age : 24
Location : Behind joo :3

View user profile

Back to top Go down

Re: Best Romantic Moment

Post  thetrashcan on Mon Dec 01, 2008 4:16 pm

alright i'll be serious now..i say the best romantic moment would be laying on the beach late at night with a blanket and cuddling with the one you love<3 ^^

_________________
Curry: OMG LOOKIE~~BUTTONS -points- :3

D: gah! to..many..buttons..cant..think..right D:
Curry: teeheehee i know right? x3 ♥️
avatar
thetrashcan

Posts : 76
Join date : 2008-11-28

View user profile

Back to top Go down

Re: Best Romantic Moment

Post  SeaPainter on Thu Dec 04, 2008 6:44 pm

What I love is when my heart starts beating so rapidly when I see a beautiful person,
and usually almost leads me to a heart attack and sweats lol
avatar
SeaPainter

Posts : 12
Join date : 2008-11-30

View user profile

Back to top Go down

Re: Best Romantic Moment

Post  Jessica915944 on Tue Dec 09, 2008 3:53 pm

Eh, i dunno.
I'm not into lovey dovey stuff.
Hmm...here's a random story....
One day i went outside, and there was an airplane writing words in the sky. And the words were made out of clouds! I couldn't read what it said, but it probably said..."Will you marry me?" Soo...yeah, anyways, that was cool :]

Jessica915944

Posts : 21
Join date : 2008-11-28

View user profile

Back to top Go down

Re: Best Romantic Moment

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top

- Similar topics

SEA :: LOUNGE

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum